Kameran

Kamera: Nikon D40

Jag använder mest min egna Nikon D40. Men det kan även hända att jag använder skolans kameror Nikon D60 eller Canon EOS 1000D.

Mitt fotointresse började för inte så många år sedan. Då lånade jag min pappas digitalkamera. Sen efter några år så bestämde jag mig för att köpa en egen kamera. Det blev en ADVENT digitalkamera. Den va grym till en början. Sen började det bli svarta partier på bilderna jag tog och bilden blev svart när jag fotade med blixt.
Så då köpte jag min systemkamera. Den har jag haft i ca 2 år nu tror jag.
När jag får pengar så kommer jag uppgradera mig lite då jag tycker att denna kameran är för simpel.




TILLBEHÖR:

Objektiv: 18-55 mm Nikon
70-300 mm telezoom Sigma
Annat: UV-filter
Stativ
Fjärrutlösare
Väska
Extra batteri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0