Om Linnéa



Namn: Linnéa Kirpensteijn
Född: 1992-03-05
Hemort: Färgelanda
Skola: John Bauer gymnasiet Uddevalla, It-Media
Intressen: Hästar, foto och webdesign

Jag heter som sagt Linnéa. Jag går andra året på John Bauer gymnasiet i uddevalla. Jag går It-media, inriktning ljud. Jag är 18 år gammal.
Jag har en egen häst, Mikaros. Mer om han finns under Om - Mikaros.
Jag har haft mitt hästintresse i hela mitt liv, jag började rida vid tre års ålder. Jag fick min första häst när jag va runt 10 år gammal. Det var en Fjording vid namn Moa. Jag fick min andra häst bara något år senare, hon va ett svenska varmblod vid namn Miss Skyligt. Sen efter några år ville jag ha en häst som jag kunde utvecklas med, då köpte vi Mikaros. Jag hade då tre stycken hästar, jag fattar inte hur jag hann med alla.
Vi sålde sen Miss Skylight till en kompis till mig, de fick något år senare ta bort Skylight.
Då hade jag bara två hästar kvar och några år senare så flyttade vi från gården i Ödeborg till ett hus inne i centrum. Jag flyttade då upp Moa och Mikaros till ett stall nära ridskolan. Men eftersom det bara fanns en stallplats och vi inte hade råd så fick vi göra oss av med Moa. Vi lånade då ut henne. Moa blev några år senare såld och jag nu vet jag inte riktigt vart hon står.
Så nu har jag bara Mikaros kvar.
Min familj består av Mamma Ann-christin, Lillebror Johan och lillebror Magnus och pappa Håkan. Jag har en hund vid namn Jeppe, han är en dalmatiner på 4 år och en katt vid namn Teddy som är herrans massa år gammal.


Bild1: Moa
Bild2: Miss Skylight
Bild3: Mikaros
Bild4: Jeppe
Bild5: Teddy


Kommentarer
Postat av: Esat

jag tkr du har det väldigt svårt i familjen men va stark o våga säga emot så att alla förstår att du går nt o trampa på va dig sj o va ärlig så kmr du aldrig förlora :) puss din vän du vet :D

2010-10-30 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0