Bilkörning

Idag har pappa vart här så jag har kört massa bil.
Fick lära mig att starta i backe (jag va grym) sen fick jag lära mig att fickparkera (mindre grym) och sen fick jag bogsera lillebrors epa (jag ägde!)
Nu sitter jag och äter en pizza som jag köpte i affären haha.
Fast jag kan lova att den är inte helt lätt att skära upp! Halva pizzan hamnade på datorn.
och VARM är den också!

Och en annan sak, jag har försökt i flera veckor att installera Need for speed underground. Men det har inte fungerat!
Jag blev asförbannad!
Sen så insåg jag att det stog DISC 2 på skivan!
Så jag var bara tvungen att hitta DISC 1 som var borta. SMART!
Men jag hittade den och nu är det installerat haha!
Jag har redan varvat det spelet men vafan ;)

nä nu får jag koncentrera mig på pizzan här ;) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0