Händelserik kväll !

Igår va så sjukt kul :D
Ida följde med mig till stallet så hon red Mikaros och jag Läcker.
Sen kom anna och tom en stund och sen när dom åkte så red vi hem igen.
Sen kom min lillebror johan och hämta oss med epan.
Sen fick vi bensinstopp.
Och snäll som anna är kom hon och tom och hämta mig o ida så åkte vi in och anna köpte bensin.
Sen åkte vi tillbaka och tanka, då tog batteriet slut på epan haha :D jäkla flyt!
Sen stannade en bil och skulle hjälpa oss.
det var Ida och johans gamla lärare haha xD
Sen tillslut kom vi iaf hem :D satt ju inte liite trångt i epan då? XD
Men sjukt kul kväll :) får absolut göras om!


Kim och Johan

Jag med tummen upp, trots att inte epan startade haha! Positiv ska man va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0