Hejohå

Ida köpte sin kamera igår :D jag är KÄR!
Jag har grejjat mer med den än vad hon gjort typ xD Nikon D5000!
En sån SKA jag ha! haha :D Jag har snackat med mamma och hon säger det att om hon får min D40 så är hon med och lägger pengar på den :D
Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag aldrig få ihop pengar till den :(


En bild jag tog med Idas kamera.

Idag var det svenska b nationella muntligt.
Stog framför klassen i 5 ½ minut och snackade om relationen mellan häst och ryttare.
Gick la ganska okej.
Gött att ha det gjort!

Idag orkade jag bara inte ta bussen upp så mamma sa att hon kunde köra upp mig om jag dammsög hela nedervåningen så det gjorde jag :) haha

Imorgon är det utvecklingssamtal för min del.. får se när jag kommer hem. Sen på kvällen är det möte uppe i stallet också :)
Måste rida nåndag också! Nu har jag äntligen kommit igång!

Åh vi spelade in våran film idag :D Jag, Elena och Omar är i en grupp :) det va kul :D jag är chefen ;) jag får skrika på Elena som är mobbad och Omar fjäskar för chefen x)
Känner på mig att det kommer bli en bra film :)

nä nu ska jag sova eller nåt :s byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0