In my head, you fulfill my fantasy



Precis sett på film med mamma.
Blev hans och hennes haha! Typ det ända som gick på tv.
Nu ska jag se klart på Walk the line.
Det är så att jag sitter i den där stolen jag fick häromdagen och sitter man i den en längre tid så får man lite ont i ryggen. Men jag satt iallafall i den och såg på film igår, Walk the line.. sen så tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig i min säng och sova så jag pausade, trodde jag, filmen och gick och la mig.
I morse när jag tänkte se klart på filmen så upptäcker jag att jag hade inte pausat filmen! Jag hade bara rest mig ur stolen och lagt mig i min säng!
Så nu får jag leta upp vart jag var någonstans!
Det är ganska jobbigt att hålla på så, spola fram o grejja varje gång!
Och eftersom jag e så kass när det gäller se på filmandet så somnar jag efter typ 10 minuter!
Det tog 2 veckor för mig en gång att se klart på en film! 2 VECKOR!
sjukt!
Har fått Avatar nu också! Så den får jag se någongång också!
Men det får bli när jag har någon med mig annars somnar jag bara haha!
Såå om någon vill komma hit och se på film så hör av dig!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0