jadu

Imorse vaknade jag sjukt tidigt, kollar på klockan och ser att den bara är 6.. oså tänker jag "men shit, jag ska ju inte upp fören om en halvtimme och jag ska hinna med bussen till skolan" (!!) när var det skola på en lördag senast?
Sen somnade jag om iaf och drömde om att jag skulle till skolan..
Vaknade vid 11 sen och va huuur trött som helst haha :)

Sen kom pappa och hämtade mig så körde jag till stallet :) fixade och donade lite sen åkte vi vidare. Pappa skulle grejja med bilen och medans han gjorde det så fick jag lära mig att fickparkera hans andra bil mellan massa pallar. Gick asbra! ;) jag e proffs!
Sen kom Johan en sväng och då fick jag lära mig att göra handbromsvändning haha xD
Rätt kul att sladda omkring o grejja ;D
Kom hem vid halv 8 eller nåt :)


Min farbrors ena hund :D stor som en björn! haha

Då skulle Mamma och johan åka och tanka epan så då bestämde jag mig för att åka med, sen bestämde jag o johan att vi skulle ut och sladda en sväng.. slutade med att vi åkte hem till Stefan. Så då stog vi där en stund när stefan och kim och 2 till stog och rev en liten lada eller nåt..
Kallt som satan var det!


Hemma hos stefan :)

Nu kom jag iaf precis hem. Är sjuukt godissugen :o

Nu ska jag med mamma ut och gå med hunden :) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0