Nya möbler + se film och sova

Va med pappa idag när han grejade med bilen. Hittade massa fina möbler som jag frågade om jag fick ta och det gick bra. Så nu står det en urhäftig stol och ett litet bord på mitt rum.
Så det blev till att städa och möblera om lite i rummet så allt fick plats haha!
Tillslut gick det!
Jag visste faktiskt inte att det fick plats en tv bakom dörren! helt sjukt! trodde jag testat det men icke!

Nu ska jag se på film, tänkte se klart på Walk the line som jag alltid somnar ifrån!
Om jag har sett klart på denna idag så blir det Avatar imorgon!

Sen blir det till att sova och inviga lovet som börjar imorgon.. eller när det nu börjar.. det är ju räda dagar hit och dit och jag hänger inte riktigt med! haha!

Ni vet Google Translate.. hahah sån skit egentligen!
Jag satt och översatte lite sådär bara, hade ingen riktig tanke om vart jag ville komma med mitt översättande.

Jag översatte "Tack o hej leverpastej"
Översättningen blev: "hey thanks o liver"

Hahah va i hela friden lixom!
google translate ♥

Ha de bra :) byyebyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0