Sjuk

Då va man sjuk ja.. Är det vanliga såklart.. Igår sov jag 23 timmar sammanlagt. Lämnade inte rummet på hela dagen typ. Klockan 12 på natten eller nåt gick jag ner och la mig i soffan en stund.
Idag mår jag bättre :) men har inte ätit någonting sen i fredags, men är inte hungrig för 5 öre..
Just nu tycker jag det är sjukt jobbigt att prata.. blir helt slut efter att ha sagt 2 ord typ.. blir typ anfådd! helt sjukt!
Och vi ska inte prata om hur det är att gå i trappor!! Får hjärtklappning och måste typ sova en liten stund XD ahaha

Och ni som vet... kom det där askmolnet från Island till Sverige igår?
Vaknade någon gång vid 9 och så va det kolsvart ute! :o brukar ju inte mörkna fören halv 10 typ!

Här kommer en liten bild på en sjuk Kirpan :)



Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0