Sjuk

Bestämde mig för att stanna hemma idag. Mådde jättedåligt igår, sov som en stock i soffan innan mamma väckte mig och sa att vi skulle till stallet. När vi åkte upp satt jag och skakade och mådde riktigt dåligt!
Nu sitter jag i min säng.. gå upp 8 när man är sjuk och får sova länge är la inte jättekul men var tvungen att ringa och sjukanmäla mig som bw var grymt pinsamt! tror inte ens att hon fatta att det var jag som ringde hahah!

Ni som inte fattar/sett vad det är jag gjort så har jag piercat läppen.
Jag kan inte sluta pilla så det var lite rött igår men då slutade jag peta och det röda försvann ganska fort. Nu gör den skitont när jag rör på läpparna. Men det är bara för att allt e lite stelt eller vad man ska säga.

Funderar på om jag kanske ska tvätta piercingen, gå med hunden, kanske äta något och SEN se klart på Walk the line!
som förövrigt är den bästa filmen som finns! helt kär i den!


Walk the line - Johnny Cash, spelad av Joaquin Phoenix.

byyebyee

Joaquin Phoenix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0