Sol



Idag är det grymt fint väder :D
Va på torp förut med mamma och mange. Han skulle ha skor och jacka.
Själv har man inga pengar så jag kom hem tomhänt.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska ringa..
Mamma jobbar så hon kan inte köra mig till stallet och jag har inget busskort.. inte för det går några bussar men...
Är grymt sugen på att köra bil också :)
Idag vill jag rida! men jag vet inte vad jag ska hitta på! :((
Det är tävling och skit på ridskolan så både padocken och ridhuset är upptagna..
I skogen går inte att rida för det är typ 1 meter djup lera överallt.
Samma på ängen utanför stallet.. det är alldeles för mjukt..
Hatart!
Vill verkligen ut och rida men finns inget att göra! Tycker fan synd om Mikaros...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0