söndag..



japp.. Söndag igen då. Värsta dagen på veckan. Hade känts så mycket bättre om dom tog bort den dagen!
Helgen har spenderats på mitt rum typ haha. Jag och Ida har nördat sönder med våra datorer. Säger inte vad vi gjorde men kul va det iallafall haha :D
Det enda jag kan säga är iallafall att det finns mycket sjukt folk i detta land hahahahahah.
Imorgon blir det tillbaka till skolan igen, usch jag vill verkligen inte. Men bara ett år kvar nu :)
Idag vaknade jag halv 2 ehhe. Sen kom anna och hämtade mig :)
Bärde in alla saker in i stallet idag :) sen stack vi ut och red :) hamnade nere i paddocken :)
hoppade lite :) Klippte av Mikaros manen idag också :D han e så fiin :) men han ser ut som en liten nörd haha :D
Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder som egentligen skulle läggas upp för längesen.
Tex. bilder från Zigges namngivning, fölbilder och från min och idas tältning :) har inte riktigt haft orken.
Nu ska jag iaf sova. Har ont i huvudet som jag vet inte vad. Har väl inte ätit riktigt som jag skulle så är därför.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0