B-ruttan

Ida följde ju med mig till stallet idag :D riktigt kul vare!
Hästarna var fortfarande inne när vi kom så passade ju perfekt för att pyssla om hästarna lite :) Jag tog Thebora.. och jag väntade mig faktiskt en riktig utmaning med en flängande häst osv. Men goare häst har jag nog inte träffat. Täcket kom av helt utan problem och knöt balsnören i grimman  på henne ifall hon skulle slänga sig och ställde upp henne på gången. Hon stog där jättesnällt verkligen :D Hon stog riktigt och njöt av att bli ompysslad.
Dom bilderna jag tog blev riktigt dåliga.. men bilderna Ida tog blev riktigt bra så ska be att få dom av henne nåndag.
Ida pysslade först med Mikaros som va lite varm på ett bakben.. hoppas det inte är nåt speciellt..
Sen ställde hon in honom och pysslade med Charlie haha :D han e som en hjort bufflar vetu.. så go :D
Och Ida ska börja rida honom är det sagt nu :D wiiiie :D:D

Nu blire in i duschen och sen iväg till Båberg :D hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0