girl talk och hästar

Nu bär det snart av till stallet med käraste Ida :) kommer bli massa girl talk vill jag lova haha :D
Hon jag har hästen hos ringde igår och sa att det var okej att jag pysslade med hennes unghäst Thebora. Så idag blir det att ta på mig en stor utmaning. Hon är mycket speciell den lilla damen. Mycket rädd om huvudet och rädd för täcket, slänger sig på gången och massa sånt roligt.
Menmen jag älskar ju utmaningar haha :D Mikaros är ingen större utmaning längre eftersom han gör precis som jag säger haha. Så idag får Ida ta på sig honom tänkte jag haha :D
Tänker ta massor med bilder eftersom det är ljust och fint ute nu.


en snabb bild på Thebora, nya kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0