Hemma

Jag skrev för inte så längesen ett inlägg om att jag va på Vårdcentralen och fick höra att det inte va nåt fel på mig, trots att jag faktiskt kände att jag mådde skit.
I Måndags ringde dom och sa att jag faktiskt va sjuk och att dom hade fel. Snacka om att bli ägda haha.
Fick en ny penicillin denna gången, inte dumt. Men den smakar värre än alvedon, och alla vet ju hur illa alvedon smakar.
Igår var jag på Torp för att köpa ridstövlarna.. Dom var värdelösa.. Dom va snygga oså men dom va jättesvåra att få på för dom va så sjukt smala vid hälen och när man väl fått på dom va dom förstora. Jag blev sur och gick och surade en stund haha. Sen köpte jag iaf ett par leggins på Vero moda och ett halsband på Glitter. Har nog aldrig köpt ett halsband i hela mitt liv haha. Så igår unnade jag mig ett halsband för 160:- haha. Stog mellan det för 160 eller ett för 75:-.
Jag har kommit på det att jag är redigt snål när det gäller att köpa saker till mig själv. Ska alltid köpa det billigaste, men när det gäller saker till hästen så skiter jag i hur dyrt det är.
Så igår blev det ändring på det.

Hittade ett spel igår också som jag spelade när jag va liten, Arvet från Rosemond Hill, hahah va tvungen att köpa det, kostade bara 99:- och älskade det spelet hhahahah

Idag försov jag mig.. mådde inte så bra så ringde och sa att jag va sjuk. Nu är det bara 2 dagar kvar av praktiken! götttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0