usch :(

Idag har hänt följande:

Jag åkte till skolan. Bloggade lite med Emelie. Sen satt vi och snackade med IT-Teknikern en timme eller så.
Sen skulle jag och Emelie ner till Kampenhof och såklart missade jag bussen så fick ta en senare buss.
Kommer hem. Åker till stallet. Pysslar om Thebora. Tar sen ut Mikaros på gången och ser då att han hoppar på 3 ben och vägrar att stödja med vänster bak. Han sparkade efter mig när jag skulle kolla första gången och han har aldrig sparkat med mening förr. Jag hittar ingen svullnad, värme eller sår så springer in till Nina och då hänger Becka och Sofia med ut och hjälper mig kolla medans Nina va på telefonen. Tillslut kom vi fram till att det kan handla om en hovböld. Så det blir till att ringa veterinären imorgon så dom får kolla om det är det. Gillar icke när min häst är sjuk.
Sen åkte jag hem och inser att jag glömde mobilladdaren i stallet. Och den måste jag ju ha eftersom mobilen va så gott som död och jag måste ringa veterinären från den imorgon. Så blev till att be min bror att köra sin krockade traktor till stallet så jag fick hämtat den. Så nu ligger min lilla mobil och laddar så det står härliga till.
Nu ska jag lägga ut videorna på typdaah bloggen och sen sova gärnet!
Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0