vad gör jag för fel? :(



Jag undrar verkligen vad jag gör för fel. Kan någon vara snäll och berätta det för mig?
Jag gör verkligen allt för att vara en bra vän men vad får jag för det?
Vänner som ignorerar mig när jag behöver dom som mest.
Jag trivs verkligen ingenstans..
Hade jag kunnat sova i stallet så hade jag gjort det med en gång. utan tvekan.
Det är ingen som anar hur jag verkligen mår.. ingen som anar hur jävla bra jag mår när jag kommer till min älskade häst. Ni fattar inte hur jag mår när jag får höra att jag ska göra mig av med hästjäveln.. det ända som får mig glad.

Idag sa hon som inte vill bli nämnd att jag ska packa mina väskor och dra åt helvete.
Jag går då till stallet i snöstormen och eftersom jag inte vill sluta hoppas på att hon någon gång ska se mig och se hur jag verkligen mår, så frågar jag henne och frågar om hon kan hämta mig.
Hon hämtar mig.. drar då upp hur dum jag är och skäller sen på mig för att jag fortsätter prata om det.
Kommer hem och det står smutsig disk i min säng.
Jag ställer disken utanför mitt rum, hon ställer in den igen + mina smutsiga ridskor och skäller sen på mig och ännu en gång ber mig att packa mina väskor.

Jag trodde allt skulle bli så mycket bättre när jag fick höra att jag fått en tid på familjeteamet, jag tänkte "äntligen har jag nån jag kan prata med"
Men allt har bara blivit värre här hemma.. mycket värre sen min lillebror åkte iväg..

Jag undrar verkligen vad jag har här att göra.. ingen som kommer sakna mig om jag försvinner..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns här för dig Linnea! <3

2011-02-05 @ 18:50:35
URL: http://jennylarssonstendov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0