gårdagen

Igår va grymt kul :D åkte till Smögen med jenny, kenny, maria och albin :) lämnade av kenny och sen hamnade vi i kungshamn på en parkering. Albin gick och köpte mat, fiskpinnar, korvbröd och hamburgedressing som vi sen grillade på en engångsgrill xD hade inget att vänta fiskpinnarna så albin hitta en kofot i bilen xD Förjävla kul hade vi :)
Sen åkte vi till Smögen och där träffade jag Mattias och några till :) skönt gäng haha :D
Gick runt ett bra tag med dom :) sen skulle dom hem så då letade jag upp jenny och alla andra :D gick rätt fort för vi stig typ på samma ställe xD
Sen träffa jag Anna och Tom också :D

Jenny hade fått låna en lägenhet i kungshamn som vi skulle få sova i, men vi visste inte vart den va..
Vid 3 tiden på natten eller nåt så kommer Jenny och säger att vi inte längre har någonstans att sova för han som hade lägenheten hade däckat xD
Så va bara att fixa skjuts till Uddevalla.. många om och men..
Men hem kom vi :) klockan 5 på morgonen gick jag o la mig i min egna säng :) kändes bra haha :D

Nu är jag hemma i Färgelanda igen :) har varit och ätit pizza med anna och tom :)
Ikväll blire att ta det lugnt :)


Albin, grillar fiskpinnar på engångsgrill med kofot XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var nog de roligaste på länge! måste vi verkligen göra om igen ;) haha ja surt att folk däckar bara sådär.. <33

2010-06-07 @ 00:17:32
URL: http://jennylarssonstendov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0