Student

Grattis Anna, Tom, Mattias och alla andra på studenten! :D

Först gick jag upp till skolan för att kolla på Mattias utsläpp :) så himla stilig va han :D




Sen gick jag vidare till agneberg med ida och jenny för att kolla på annas utsläpp :D hon va jättejättefin :D





Sen gick vi vidare ner på stan en stund :) satt i solen en stund och kollade på alla glada studenter som åkte runt i massa coola bilar och på lastbilar o vet inte allt :D
Sen ringde anna och sa att vi skulle mötas vid kampenhof för vi skulle med anna och äta mat :)


Fina paret, anna och tom :D

Sen när vi kom till dit vi skulle så åt vi massor med god mat :D
Sen skulle Anna och tom till trädgårn så jag o jenny åkte med ner till stan eftersom vi ändå skulle dit :)


Tom :) också väldigt stilig :)

Sen hamnade jag hos jenny och sen kom pappa och hämtade mig :)
Imorgon blire Smögen :D ska bli skojj som fasen!

Men helvete vad ont i fötterna jag kommer få! :o
Har gått i mina klackar hela kvällen igår, heeeela dagen idag och hela kvällen imorgon!
Mina fötter är redan döda!

Har fått en helvetes bränna också! Kommer inte sova gött inatt iaf!


Snyggt eller ?

Nä nu ska jag sova :) byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken niiice dag!! :D inte dålig bränna du fått, såg att ja hade fått färg på axlnarna med men blev inte så röd som du som tur va ^^ <3

2010-06-04 @ 00:14:35
URL: http://jennylarssonstendov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0