Svensk sommar ftw

Jag gillar verkligen inte den svenska sommaren.. Regn hit och regn dit.. Jag tycker det är svinkallt ute! 16+ är alldeles för kallt för min smak haha!
Ska helst vara 25+ i skuggan för att jag ska va nöjd!
Får sitta och lyssna på Lil Wayne istället, grymmare finns inte, kärlek till han ♥
Lil Wayne – Paradice (spotify)

Idag fick jag upp så tidigt som klockan 7 (tog 15 minuters sovmorgon(a)hihi)
för att flytta över alla hästar till sommarhagen :) man har aldrig en kamera när man behöver den!
Alice va så sjukt fin när han sprang runt i sommarhagen med morgonsolen bakom sig!
Tillomed min gamling orkade med att springa idag! så fin :D blir helt mållös när han spänner sig och får sin grymme arabsteg! så sjukt snyggt.. och ännu en gång KAMERAN!?
Snällast av dom alla var ju Grace som snart ska få föl :D jag längtar seriöst liite även om det inte är min häst!
Ska bli kul med en liten bebishäst :)

Sen när jag kom hem orkade jag inte gå o lägga mig igen så jag la mig i min lilla soffa och såg på Avatar istället :) helt okej film faktiskt :) inte min favoritfilm kanske men den funkar..
Nu sitter jag o väntar på mat :) blir sallad och kyckling idag.. får seriöst börja tänka på min figur haha, kommer se ut som en blåval på stranden denna sommaren.. inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0