Migrän + dum bank och störd blogg

Mådde skit förut, fick typ migrän och grejjer så jag stack ner på stan o skulle ta ut pengar men jag var tvungen att få ut idag. Men så kommer jag ner till banken och så står det "ingen täckning" så jag ba "JAHA" så jag gick in på banken och frågade varför och då säger hon att jag inte har några pengar över huvudtaget på kontot.
Jag ska få in 2250:- idag! så varför inte dom kommit idag vet jag inte!
Sen åkte jag hem till monika, jag mådde skit dåligt! kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst.
Sen la jag mig på monkans säng och sen mådde jag genast bättre. Sen fick jag någon huvudvärkstablett av monkan och den hjälpte direkt typ!
Sen kom pappa med pengar, så nu sitter jag hemma hos pappa med taskigt internet. På hans dator funkar det prima ballerina men inte på min!

Min blogg va helt konstig idag. Imorse efter att jag skrivit inlägget "godmorgon folket" så slutade allt fungera. Man såg bara headern på bloggen. Man såg inget inlägg eller något. Bloggen tog lixom slut efter headern.
Jag tänkte att det bara var så på min dator men sen visade det sig att det var exakt samma när pappa skulle kolla in min blogg.
Så jag fick återställa hela skiten och göra om den på nytt! JOBBIGT!
Så nu är det lite saker lite överallt som inte ska va där, som orginalmenyn tex. den ska bort när jag har tid och lust, vilket måste bli ikväll någon gång haha!

Är det något som är fel så säg till!

Imorgon har jag svenska och engelska, sen är det lov! yää!

Nu ska jag snart dra iväg här och träffa Wictor.
Nu sitter jag och äter popcorn! åt precis en bränd.. smakade sådär..

byyebyyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0