Sjukling

Mår skit just nu ska jag lova!
Förkyld som vet inte vad. Halsmandlarna är så svullna så jag inte ens kan lägga huvudet på sidan innan det gör ont.
Hade typ lite feber förut på vägen hem. Tog en alvedon så nu har det gått ner lite, men har fortfarande huvudvärk.
Funderar starkt på att stanna hemma imorgon och sova bort det sjuka. Hade inte suttit helt fel.

Fick massa beröm av Martin idag för hur min blogg såg ut!
Han berömde mig tillomed två gånger!
Kändes bra! :D

Tänkte rida idag, men eftersom jag mådde skit efter jag ridit igår pågrund av förkylningen så struntade jag i det.
Ska upp och ge hästarna kvällsmat sen istället.
Pappa var med mig i stallet igår och kollade på när jag red!
Mikaros var jobbig och flög i luften typ hundra gånger!
Har träningsvärk så det skriker om det idag! haha

Byebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0