Lysekil

Idag va jag och mamma i Lysekil :) nån motorcykel cruising. Tog oss en hel evighet att hitta vart alla motorcyklar stog haha :D så jag fotade lite hejvilt! Inte jättefint väder kanske men bilderna blev bra :)
Jag vill flytta dit!!! :D älskar det stället!

Här kommer lite bilder :)







Sen påväg hem så såg vi att det va nått jippo på Torps parkering.. så vi åkte dit o kollade. Det var en bilutställning :)  SNYGGASTE bilen NÅGONSIN stog där!! :D älskade den!

Det fanns en liten damm bak i bagagen och det fanns en hylla med lite spritflaskor i grejjer haha :D
Inne i bilens fanns ett pokerbord x)
Det var en Ford Mondeo
Som ägs av Daniel Olausson

Den hade vunnit eeegrann priser! :)

Sen fanns det massa fler snygga bilar :D

Det fanns en Ford Mustang ;)
Förjävla snygg om jag får säga det själv

Sen fanns det massa andra snygga bilar :)


Sen åkte vi över till Torp köpcentrum och jag köpte nya skor :)



Finns på Din sko för 249 kr :)

Nä nu ska jag drömma vidare om Lysekil XD hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0