Promenad

Idag har jag varit på promenad med Sofia :D gick hur långt som helst typ haha :) jag gick först från Tureborg, halvvägs ner på kungsgatan där jag mötte henne, sen upp igen förbi Agneberg och sen bort mot vet inte vad X) kom ut nere vid Viking typ :) sen Göteborgsvägen och ner på strandpromenaden :D gick förbi Landbadet och sen tillbaka ner på strandpromenaden och sen vidare ner till kampenhof haha :) sen orkade jag inte gå upp till Tureborg..såååå.. jag tog bussen :D
Kommer få grymme konditionen asså haha :D springer ner och upp 10 våningar varje dag oså nån promenad hit och dit :D hur awesome som helst :D
Här är lite bilder från promenaden :)

Igår var jag på "Stadsvandring" med Pappa haha :D xD
Jenny va också med :) faaasen va tråkit det va fast man fick sig en hel del skratt åt gubben som tjötade xD
Han hittade förmodligen på allt xD kom ju inte ihåg datum eller nåt.
Sen gick jag och jenny till Spicy Wok, kärlek till det stället ♥
Sen gick vi ner till Kampenhof o satte oss en stund o väntade på Anna, Tom och Maria :)
Sen åkte vi runt en sväng tills att Anna skulle med bussen hem :)
Jag, Tom, Maria och Jenny åkte vidare en sväng :) sen släppte vi av Jenny hemma hos henne o sen åkte vi till kampen igen xD
Kom hem vid 12 nångång, gick o la mig direkt!
Försov mig..
Vaknade 10 minuter innan jag börja! haha :D (a)
Missa inte speciellt mycket, hade valfri lektion typ :) gjorde inte speciellt mycket haha xD Satt o tjöta med Mattias istället :D

Nu kom jag precis ur duschen :) de va eegrann gött :D
Igår va det klasskampen på Gustavsberg förresten :D kul :) brände mig i pannan xD så det svider en del!
I år vann inte IT2an utan nu vann Teknik1an beachvolleybollen :)

Nu tror jag att jag ska spela lite sims :D va ett tag sen nu :)
btw.. tabbade mig i trapphuset efter promenaden..xD tog 2 trappsteg i taget, trots att jag vet att jag får ont i höften, oså small det till i höften och jag kunde fan inte röra benet :O gjorde sjuuukt ont!
Men det gick över så jag kunde gå upp iaf :) men det gör ont fortfarande!

Aja.. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0