Skolan

Sitter i skolan :) idag har jag inte gjort ett piss hittils.. Har suttit och spelat Tetris xD
Skulle klippt våran film men eftersom vi hade fel filformat på halva filmen så måste den converteras eller nåt.. Så vi har inte gjort så värst mycket.. haha!
I eftermiddag har vi ljud.. Jag och monika ska göra en rapplåt XD hahah. Vi ska göra lite markoolio stuk typ XD kommer bli så bra!
Jag tänker då iaf INTE sjunga på riktigt hahah! Never!
Igår va jag ute och red men anna :D fasen va kul det va!
Vi byggde först massa hinder ute i skogen och sen hoppade vi dom! Roligast på länge!
Mikaros och Filip va helt sjövilda XD
Kom hem vid halv 10 eller nåt haha :D













och förrensten!  GRATTIS MATTIAS TILL KÖRKORTET :DD
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0