Skolan

Sitter i skolan och gör inte ett skit typ.. Ska väl egentligen göra klart webbdesignen men jag orkar inte!
Har inga ideér längre!
Martin sa att jag kanske skulle ändra bakgrunden eller nåt.. men det betyder att jag måste göra om ALLT!
Måste göra två liknande headers eftersom jag har lite småeffekter och sen en bakgrund!
Jag orkar inte det!
Får fråga han igen vad jag kan hitta på för kul.. fast vet inte om han får hjälpa mig eftersom det är slutprovet i webbdesign :o
Gör jag bra ifrån mig så får jag MVG i kursen ;DD
Det hade varit tvärnice :D

Kanske har Photoshop CS5 i slutet av dagen ;) hade varit BÄST :D

Nä nu ska jag hitta på lite ideér ;) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0