God Morgon... eller?


Min frukost bestående av 2 pepparkakor och ett glas julmust

Efter frukosten skulle jag ut och ta kort på snön.. va ganska insnöad.

Bästa bilden jag fick på snön eftersom jag fick luta mig ut genom dörren.


Imorse ringde pappa mig och pratade en stund, sen när vi lagt på så ropar Johan och frågar om jag sett hur mycket det snöat. Fick lite smått panik och reser mig ur sängen och kollar ut. Trodde jag skulle smälla av. Ville bara grina.
Jag får göra det bästa ut av situationen.. Har fixat en overall som jag ska ha i stallet. Hoppas den passar bara!
Ska be mamma ringa hovslagaren nån dag och då ska snösulorna på min älskade lilla häst.
Får upp idag och göra nåt kul med han. Får se om jag rider barbacka eller tömkör.
Va längesen jag red nu, bara tömkört typ haha.
Nu ska jag iallafall lära mig lite mer om illustrator tänkte jag. Lite kul att lära sig nåt nytt :)
Ha det bra i snöovädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0