10 st jag hatar/gillar

  1. Jag hatar..
    att se på film. Film ser jag bara på när jag ska gå och lägga mig eftersom jag somnar ganska direkt.
    Om man är ett gäng som ser på film så är jag den som antingen somnar eller sitter och nickar och sen vaknar när filmen är slut haha. jag e allt bra trevlig ibland.
  2. Jag gillar..
    faktiskt Darin. Det svider faktiskt att erkänna det.. Men hans nya låtar är riktigt bra.
    till exempel Darin – Lovekiller - Steffwell Radio Mix.
  3. Jag hatar..
    att få sms precis när jag lagt mig för att sova. Känner mig dum om jag inte svarar så måste svara vilket betyder att jag aldrig kommer i säng.
  4. Jag älskar..
    Lil Wayne's musik mer än någon annan musik. Även om det går i perioder så är ändå han alltid den bästa. Det har jag tyckt sen jag hörde hans låt (min absoluta favorit) Lil Wayne – Lollipop.
  5. Jag tycker mindre om..
    att umgås med tjejer. Faktiskt. Visst jag har några riktigt fina tjejkompisar, men att umgås med killar är ändå lite roligare. Blir lite lugnare så på något vis, även om de killarna man umgås är rent ut av sjövilda.
  6. Jag hatar..
    artisten Robyn. Seriöst. Jag blir förbannad av hennes låtar. Ser jag på MTV och en video med henne kommer upp... jag byter kanal..
  7. Jag HATAR..
    tjat.. det är nog det värsta jag vet. Så fort jag hör någon tjata på mig så gör jag inte det han/hon ber mig om, även om jag tänkt göra det från första början.
  8. Jag ÄLSKAR..
    smicker.. vilken tjej gillar inte när en kille kommer och säger hur söt man e?!
    kan göra en hel dag
  9. Jag HATARRRRRRRR..
    snö.. Det får gärna va kallt.. MEN SNÖ!?.. Imorse när jag vaknade var jag nära på att gå ner i källaren och leta upp ett rep..
  10. Jag gillar..
    söta tanter och gubbar som sitter på kafeét och snackar skit om de som går utanför.
    Det gör hela min praktik vill jag lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0