Dålig uppdatering? neeejväl

Fasen va dålig jag blivit på att uppdatera bloggen! Har typ glömt av den eller nåt!?
Va ju på vårdcentralen igår, 3 timmar tog det! Dom vet inte vad som är felet och dom visste inte heller vilken medicin dom skulle ge mig.. Har fått tagit massa blodprover och halsprover och skit..
Nu fick jag iaf samma tabletter som första gången, kåvepenin.
Asså känner att jag inte får nåt gjort på dagarna längre!! är ju typ ledig mer än jag går i skolan, ändå hinner jag aldrig med något.
Har blivit dåligt med ridning det senaste, det märks på Mikaros väldigt väl. Sur som ättika.
Har inte uppdaterat bloggen som jag brukade..
Dagarna går för fort eller nåt! :o
det är mycket konstigt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0