sjuk igen

Va ungefär 1 eller 2 veckor sen jag slutade med penicillinet för halsen.. Nu är skiten tillbaka!
Åkte hem från skolanoch gick direkt till vårdcentralen.. Läkaren sa att jag inte får gå till skolan på ett tag för jag ska ligga hemma och sova. Visst, låter rätt gött haha men palla missa 1000000 saker igen bara för att min förbannade hals inte han hålla sig frisk i mer än 1 vecka typ..
Nu ska jag iaf få äta en liknande medicin i 10 dagar till.. kommer inte ihåg vad det var men det va ett alternativ typ eller vad man ska säga.. fick antingen äta kåvepenin som sist eller denna då..
Blir till att leva på flytande mat igen haha :D säger inte emot, har blivit beroende av nyponsoppa hahah xD
Äter det minst 1 gång om dagen :)

Får se hur jag mår sen.. vill upp till mikaros och rida!
Bra om han får lära känna stället lite :) Han har bara vart i hagen typ haha :)


Han är så vacker min älskade lilla häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0