Mysdag



Idag blir det mysdag med min älskade lilla Jeppe :D kolla va sööt han e X)
somnar direkt när man kliar han på magen :)
Fick inte åka till skolan idag för mamma och det va rätt tur, mådde riktigt dåligt imorse. Kunde inte prata.. viska gick bra. Har precis fått i mig lite nyponsoppa men nu gör det sjukt ont igen. Får alltid ont efter jag ätit och efter jag tagit medicinen (!?)

Började se på Eclipse igår :) hann halva filmen tror jag sen somnade jag haha men det jag såg va grymt :D se klart resten sen är det tänkt :)
Igår när jag satt o spelade sims så började jag skratta asså för fyfan va korkade dom gubbarna är.
Jag byggde huset och gjorde det fint osv.. Sen låter jag familjen flytta in och jag fastnade vid min andra dator och msn så jag lät bara gubbarna springa runt o masa hur mycket dom ville..
Helt plötsligt hör jag hur det tjuter.. då håller pappan på att elda upp hela huset xD väcker såklart hela huset och så står dom där och hoppar och skriker som ett gäng antiloper..
Hahah.

Igår tog min bror och jag hans epa och åkte upp till hästarna :) Tog in dom och borstade och gjorde dom så fina så :)
Sen när vi släppte tillbaka dom i hagen så dummade filip sig mot mikaros innan jag ens tagit av dom grimmorna så blev arg på han xD (förlåt anna)
Men han sparkade min lilla bus :( 
Filip sprang iväg sen när jag fått av grimman och mikaros stog kvar och såg rätt chockad ut haha.
Men han blev aldrig träffad så det va bra :D


Kooolllaaa vilka skönheter ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0