Skolan



Idag mina damer och herrar så var jag i skolan för första gången sen förra Onsdagen haha.
Va lite ovant.
Tog mig iaf en välförtjänt sovmorgon (a) så började 10.
Jag och Emelie satt nere i ljudstudion och spelade in lite radio haha :D fick en att tänka på våran praktik hahah xD
Satt nere i den ljudstudion i 6 veckor och fick fram 25 minuters program XD tänker inte gå in mer på det xD kul va det iaf.
Halva tiden idag har vi sprungit land och rike för att hitta läraren som gick upp i rök.
Vi åkte hem vid halv 2 nångång :) gick till Hemmakväll och köpte godis haha
Nu tänkte jag ut och fota lite faktiskt :D tänkte fortsätta lite på mitt tema ;)
Ha det så fint :) hörs sen <3

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

yeah :D tur att man inte är ensam om sina konstiga tankar dårå... allt väl? :)

2010-09-29 @ 19:28:47
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0